Počet zobrazení stránky

pondělí 12. ledna 2015

Začínáme :)


Tak nejprve bych se na úvod ráda představila, pro případ že by se můj blog rozhodl číst i někdo jiný než moje mamka. :)

Jmenuje se Silvie, je mi čerstvě 22 let a už přes rok žiju ve Švýcarsku, kde pracuju jako au pair. Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit tenhle blog, s tím, že bych za prvé ráda pomohla všem potenciálním aspirantům/ aspirantkám na tohle super dobrodružství, přiblížila trochu život ve Švýcarsku,  uvedla na pravou míru pár stereotypů .  Taky bych opravdu ráda dala průchod své kreativitě a trošičku si oživila češtinu, protože zrovna nedávno jsem čelila lehkému posměchu ze strany mých kamarádů za můj zhoršující se pravopis ( ano, dokázala jsem napsat -  "Zavřela jsem kočku ve ŠPÍZY"). Tímto bych se také ráda omluvila svému oblíbenému profesorovi češtiny za to, že se mnou mrhal tolik let čas a energii, myslím, že kdyby tohle četl, jistě by lehce zrudnul ve tváři, což by značilo jeho nejvyšší  rozčilení :D A jako bonus doufám, že sama sebe motivuji k vícě výletům ( a nemyslím tím výlety do hospody), abych taky měla o čem psát :)






5 komentářů:

  1. ahoj :)
    já se sice teprve chystám vycestovat jako au pair do ameriky, ale říkala, jsem si, že jak se za ten rok vrátím, nebo pokud mi to nevyjde a třeba vůbec neodjedu, zkusila právě Švýcarsko :)
    Je super, že jsi tento blog založila, už má své místo na mé liště v prohlížeči :)
    Hodně štěstí s blogem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc děkuju za koment! Dopiju kafčo a hned ti sem hodim ten článek s informacemi o pobytu... se Švýcarskem neuděláš chybu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že máš blog :)) Ráda si počtu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) slyšela jsme,že se hlásíš na žurnalistiku, tak určitě ráda uvítám kritiku od někoho fundovaného :))

      Vymazat
  4. jsem ráda, že někdo další se rozhodl vydat za dobrodružstvím, jen mě mrzí stejné jméno tvého blogu jako mého :D píšu momentálně recenze na hotely a do časopisů...asi není možnost to nějak přejmenovat že? Pokud to zní moc troufale, tak se omlouvám, ale kamarád mi to poslal když se googlil můj blog :)

    OdpovědětVymazat